داستان‌های هری پاتر

    امتياز داده شده به اين مطلب:
    ( 1 نفر به اين مطلب امتياز داده است )

    آوازه‌ی این پسرک جادوگر آنقدر در شرق و غرب دنیا پیچیده، که فکر نمی‌کنم لازم باشد ما دیگر در معرفی یا تبلیغ او چیزی بگوییم.
    این 7 کتاب، سال‌هاست که پیر و جوان را در اقصی نقاط عالم تا صبح بیدار نگه داشته و حتی تولید فیلم‌های پرزرق و برق از روی داستان‌های آن هم باعث نشده تا طرفداران، خواندن کتاب‌های هری پاتر را ترک کنند!
    پس این شما و این داستان‌های هری پاتر. امیدوارم آنقدر فرصت و فراغت داشته باشید که این کتاب‌ها را یکی یکی بخوانید و از خواندن آنها لذت ببرید!

    ضمنا دوره کامل کتاب‌های هری پاتر این روزها به مجموعه‌ی گرانقیمتی تبدیل شده! به همین خاطر جیره‌کتاب تخفیف خوبی برای کسانی که مجموعه کامل این کتاب‌ها یا چهار کتاب نخست این مجموعه را یکجا سفارش بدهند، در نظر گرفته است

    (اگر خواستید کتاب‌هایی از این مجموعه را تهیه کنید، خوشحال می‌شویم کمک‌تان کنیم. با خرید کتاب از جیره‌کتاب به ما کمک می‌کنید تا بتوانیم مطالب بیشتر و بهتری تهیه کنیم و فعالیت‌هایمان را گسترش بدهیم!)

      

    مجموعه کامل داستان‌های هری پاتر (7 کتاب)
    نویسنده: جی.کی. رولینگ
    ترجمه: ویدا اسلامیه
    ناشر: کتابسرای تندیس
    سال نشر: 1402 (چاپ 21)
    قیمت: 2900000 تومان 2465000 تومان
    تعداد صفحات: 0 صفحه
    امتیاز کتاب: (4.9 امتیاز با رای 18 نفر)
    جیره‌کتاب مجموعه‌ی هفت کتاب هری پاتر (که به فارسی در 12 جلد منتشر شده) را با تخفیف به علاقمندان عرضه می‌کند.
    این مجموعه شامل کتاب‌های زیر است:
    - هری پاتر و سنگ جادو
    - هری پاتر و حفره اسرارآمیز
    - هری پاتر و زندانی آزکابان
    - هری پاتر و جام آتش
    - هری پاتر و محفل ققنوس
    - هری پاتر و شاهزاده دورگه
    - هری پاتر و یادگاران مرگ
    لطفا در صورتی که مایل به اعلام نظر درباره‌ی کتاب‌های هری پاتر هستید، نظر خود را درباره‌ی هر کتاب بصورت جداگانه ثبت نمایید.

    چاپ کتاب تمام شده!

    مجموعه داستان‌های هری پاتر (4 کتاب اول)
    نویسنده: جی.کی. رولینگ
    ترجمه: ویدا اسلامیه
    ناشر: کتابسرای تندیس
    سال نشر: 1398 (چاپ 8)
    قیمت: 251000 تومان
    تعداد صفحات: صفحه
    امتیاز کتاب: (5 امتیاز با رای 6 نفر)
    جیره‌کتاب مجموعه‌ی چهار کتاب اول هری پاتر (که به فارسی در 5 جلد منتشر شده) را با 10% تخفیف به علاقمندان عرضه می‌کند.
    این مجموعه شامل کتاب‌های زیر است:
    - هری پاتر و سنگ جادو
    - هری پاتر و حفره اسرارآمیز
    - هری پاتر و زندانی آزکابان
    - هری پاتر و جام آتش
    لطفا در صورتی که مایل به اعلام نظر درباره‌ی کتاب‌های هری پاتر هستید، نظر خود را درباره‌ی هر کتاب بصورت جداگانه ثبت نمایید.

    چاپ کتاب تمام شده!

    هری پاتر و سنگ جادو
    نویسنده: جی. کی. رولینگ
    ترجمه: سعید کبریایی
    ناشر: کتابسرای تندیس
    سال نشر: 1402 (چاپ 67)
    قیمت: 200000 تومان
    تعداد صفحات: 348 صفحه
    شابک: 978-964-5757-02-9
    امتیاز کتاب: (4.8 امتیاز با رای 21 نفر)
    این کتاب اولین داستان از مجموعه داستان‌های هری پاتر است. در این داستان خواننده برای اولین‌بار با هری پاتر آشنا می‌شود.
    هری پسر یتیمی که پدر و مادرش را از دست داده، در شبی تاریک به خاله و شوهر خاله‌اش سپرده می‌شود تا از او مواظبت کنند و او را بزرگ کنند. هری در خانه‌ی خاله‌اش خیلی سختی می‌کشد. خانواده‌ی خاله‌ی هری بسیار پسرشان دادلی را لوس می‌کنند و در عوض هرچه دستشان می‌رسد به هری سرکوفت می‌زنند و او را اذیت می‌کنند.
    اما پس از سال‌ها، درست وقتی زمان مدرسه رفتن هری می‌شود اتفاقی می‌افتد. آدم‌های عجیبی از راه می‌رسند و هری را با خود به شگفت‌انگیزترین مدرسه‌ی شبانه‌روزی دنیا می‌برند. به مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز.
    در هاگوارتز است که بالاخره هری متوجه می‌شود چه بلایی بر سر پدر و مادرش آمده و …
    داستان با این جملات آغاز می‌شود:
    "آقا و خانم دورسلی ساکن خانه‌ی شماره‌ی چهار خیابان پریوت درایو بودند. خانواده‌ی آن‌ها بسیار معمولی و عادی بود و آن‌ها از این بابت بسیار راضی و خشنود بودند. این خانواده به هیچ وجه با امور مرموز و اسرارآمیز سر و کار نداشتند زیرا سحر و جادو را امر مهمل و بیهوده‌ای می‌پنداشتند و علاقه‌ای به این گونه مسائل نداشتند.
    آقای دورسلی مدیر شرکت دریل‌سازی گرونینگز، مردی درشت‌اندام و قوی هیکل بود با گردنی بسیار کوتاه که سبیل بلندی داشت. همسر او، خانم دورسلی زنی لاغراندام بود با موهای بور و گردنی کشیده و بلند. بلندی گردنش بسیار برایش مفید بود زیرا بیش‌تر وقتش را صرف سرک کشیدن به خانه‌ی همسایه‌ها می‌کرد. آن‌ها پسری داشتند به نام دادلی که به عقیده خودشان لنگه نداشت ..."

    این کتاب را از جیره‌کتاب بخرید ...

    هری پاتر و حفره اسرارآمیز
    نویسنده: جی. کی. رولینگ
    ترجمه: ویدا اسلامیه
    ناشر: کتابسرای تندیس
    سال نشر: 1402 (چاپ 1)
    قیمت: 210000 تومان
    تعداد صفحات: 381 صفحه
    شابک: 978-964-5757-04-3
    امتیاز کتاب: (4.8 امتیاز با رای 6 نفر)
    "هری پاتر و حفره اسرارآمیز" دومین کتاب از مجموعه داستان‌های هری پاتر است. داستان به ماجراهای دومین سال حضور هری در مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز می‌پردازد. در این سال اتفاقات عجیب و غریب، مطابق معمول دنیای جادوگری، یکی بعد از دیگری به وقوع می‌پیوندند. اما ماجرا وقتی جدی می‌شود که کسی یا چیزی بچه‌های مدرسه را یکی یکی به سنگ تبدیل می‌کند!
    داستان با این جملات آغاز می‌شود:
    "اولین‌بار نبود که در خانه‌ی شماره‌ی چهار پریوت درایو سر میز صبحانه دعوا راه می‌افتاد. آقای ورنون دورسلی در نخستین ساعات صبحگاهی با صدای هوهوی بلندی که از اتاق هری، خواهرزاده‌ی همسرش می‌آمد بیدار شده بود و هنگام خوردن صبحانه با خشم و ناراحتی فریاد می‌زد:
    - توی این هفته این سومین باره! اگه نمی‌تونی ساکتش کنی حق نداری این جا نگهش داری!
    هری دوباره سعی کرد توضیح بدهد و گفت:
    - اون خسته شده. آخه قبلا آزاد بوده و هر جا می‌خواسته پرواز می‌کرده. اگه می‌شد شب‌ها آزادش کنم …
    عمو ورنون که ذره‌ای از سفیده‌ی نیمرو از سبیل‌های پرپشتش آویزان بود با عصبانیت گفت:
    - دیگه چی! فکر کردی نمی‌دونم اگه آزادش کنی چی می‌شه؟
    عمو ورنون و همسرش، پتونیا با چهره‌های گرفته و ناراحت نگاهی رد و بدل کردند. هری سعی کرد دلیل قانع‌کننده‌ای بیاورد اما با شنیدن صدای آروغ بلند و ممتد دادلی، پسر خاله‌اش حرفش را خورد. دادلی گفت:
    - بازم ژامبون می‌خوام.
    خاله پتونیا به پسر درشت هیکلش نگاهی کرد و گفت:
    - توی ماهی‌تابه هست، عزیز دلم. تا فرصت داریم باید حسابی بهت برسیم. شنیده‌م توی مدرسه درست و حسابی به بچه‌ها غذا نمی‌دن ..."

    این کتاب را از جیره‌کتاب بخرید ...

    هری پاتر و زندانی آزکابان
    نویسنده: جی.کی. رولینگ
    ترجمه: ویدا اسلامیه
    ناشر: کتابسرای تندیس
    سال نشر: 1402 (چاپ 45)
    قیمت: 310000 تومان
    تعداد صفحات: 496 صفحه
    شابک: 978-964-5757-01-2
    امتیاز کتاب: (4.8 امتیاز با رای 5 نفر)
    در این سومین کتاب از مجموعه داستان‌های هری پاتر، هری در تعطیلات تابستانی و خارج از مدرسه‌ی جادوگری دچار اشتباهی می‌شود و برخلاف قوانین از جادو استفاده می‌کند. او از ترس اینکه تنبیه بشود از خانه‌ی خاله‌اش فرار می‌کند اما مسئولین مدرسه‌ی هاگوارتز او را پیدا می‌کنند و در کمال تعجب بدون آنکه تنبیه‌اش کنند، او را به مدرسه می‌برند.
    هری متوجه می‌شود که علت اینکه تنبیه نشده این است که در همین زمان زندانی خطرناکی به نام سیریوس بلیک از زندان آزکابان فرار کرده و همه احتمال می‌دهند که او برای گرفتن انتقام از هری به دنبال او باشد. اما هری نمی‌داند که چرا بلیک می‌خواهد از او انتقام بگیرد ...
    داستان با این جملات آغاز می‌شود:
    "هری پاتر از بسیاری جهات پسر بچه‌ی عجیبی بود. از یک سو از تعطیلات تابستان بیش‌تر از هر وقت دیگر سال متنفر بود. از سوی دیگر واقعا دوست داشت تکالیف مدرسه‌اش را انجام دهد اما ناچار بود به طور مخفیانه در نیمه‌های شب به این کار بپردازد. آخر می‌دانید، او جادوگر بود.
    چیزی به نیمه شب نمانده بود و او در تختخوابش دمر دراز کشیده بود. پتوها را مانند یک چادر، درست بالای سرش آویخته بود و چراغ‌قوه‌ای در دست داشت. کتاب قطوری با جلد چرمی (تاریخچه جادوگری اثر آدالبرت وفلینگ) با صفحات باز به بالش تکیه داشت. هری نوک قلمش را که از پر عقاب ساخته شده بود به سمت پایین صفحه لغزاند. با ابروهای درهم کشیده به دنبال مطلبی بود که بتواند از آن در نوشتن مقاله‌اش با این عنوان استفاده کند: "چرا سوزاندن جادوگران در قرن چهاردهم کار بیهوده‌ای بود؟ شرح دهید." ..."

    این کتاب را از جیره‌کتاب بخرید ...

    هری پاتر و جام آتش - دوجلدی
    نویسنده: جی. کی. رولینگ
    ترجمه: ویدا اسلامیه
    ناشر: کتابسرای تندیس
    سال نشر: 1401 (چاپ 41)
    قیمت: 355000 تومان
    تعداد صفحات: 840 صفحه
    شابک: 978-964-5757-03-6
    امتیاز کتاب: (4.8 امتیاز با رای 6 نفر)
    این داستان، چهارمین کتاب از مجموعه داستان‌های هری پاتر است. مطابق معمول سه کتاب قبلی، داستان از آنجایی شروع می‌شود که هری تعطیلات تابستان را در خانه‌ی خاله پتونیا و عمو ورنون می‌گذراند. او حالا چهارده ساله است و خانواده‌ی خاله‌اش هم همچنان نسبت به او بی‌مبالات هستند. اما خیلی زود هری از این وضعیت نجات پیدا می‌کند. چون خانواده‌ی ویزلی (پدر و مادر رون، یکی از بهترین دوستان هری) از او و هرمیون دعوت می‌کنند تا به همراه آنها در جام جهانی کوییدیچ شرکت کنند.
    داستان از اینجا شروع می‌شود، و مطابق معمول با معرفی شخصیت‌های عجیب و غریب مختلف و اتفاقات خارق‌العاده، که همه مرتبط با امور جادو و جادوگری هستند، پیش می‌رود. و البته مطابق معمول داستان‌های هری پاتر، موضوع اصلی هم مبارزه و کشمکش او با لرد ولدمورت بدجنس است که چشم دیدن هری و دوستانش را ندارد.
    راستی: ترجمه فارسی کتاب در دو جلد عرضه شده است.
    داستان با این جملات آغاز می‌شود:
    "اهالی دهکده‌ی لیتل‌هنگلتون هنوز آن‌جا را به نام خانه‌ی ریدل می‌شناختند. اما از زمان سکونت خانواده ریدل در آن‌جا سال‌ها می‌گذشت. خانه‌ی ریدل بالای تپه‌ای مشرف به دهکده بود. بعضی از پنجره‌های آن تخته‌کوب شده و قسمت‌هایی از سفال‌های شیروانی آن افتاده بود. ساقه‌های پیچک از هر سو روی نمای ساختمان گسترده بود. خانه ریدل روزگاری قصر زیبا و باشکوهی بود و تا شعاع چندین کیلومتری خانه‌ای با آن شکوه و عظمت به چشم نمی‌خورد. در حالی که اکنون خانه‌ای نمور، ویران و متروک بود.
    از نظر همه‌ی اهالی دهکده لیتل‌هنگلتون این خانه‌ی قدیمی ترسناک و چندش‌آور بود. نیم‌قرن پیش حادثه‌ی عجیب و وحشتناکی در آن به وقوع پیوسته بود و هنوز اهالی سالخورده‌ی دهکده هرگاه موضوعی برای گفتگو نمی‌یافتند آن حادثه را پیش می‌کشیدند. این ماجرا را بارها بازگو کرده و به بسیاری از قسمت‌های آن شاخ و برگ داده بودند. چنان که دیگر هیچ‌کس اطمینان نداشت حقیقت امر چه بوده است. با این حال در همه‌ی روایت‌ها ماجرا از یک جا آغاز می‌شد: پنجاه سال پیش، در سپیده‌دم یکی از روزهای دلپذیر تابستان، در روزگاری که خانه ریدل هنوز با عظمت و شکوهمند بود خدمتکاری به سالن پذیرایی رفت و با اجساد بی‌جان هر سه عضو خانواده ریدل روبه‌رو شد ..."

    چاپ کتاب تمام شده!

    هری پاتر و محفل ققنوس (دوره سه جلدی)
    نویسنده: جی.کی. رولینگ
    ترجمه: ویدا اسلامیه
    ناشر: کتابسرای تندیس
    سال نشر: 1400 (چاپ 28)
    قیمت: 216000 تومان 184000 تومان
    تعداد صفحات: 1260 صفحه
    شابک: 978-964-5757-71-5
    امتیاز کتاب: (4.8 امتیاز با رای 6 نفر)
    محفل ققنوس، پنجمین کتاب از سری داستان‌های پاتر و شرح ماجراهای پنجمین سال درس خواندن هری در مدرسه هاگوارتز است. این کتاب بلندترین داستان مجموعه هم هست (ترجمه‌ی فارسی کتاب در سه جلد منتشر شده.)
    در این داستان هری پانزده ساله است و کم‌کم در حال گذر از دوره‌ی نوجوانی. دوره‌ای که آدم متوجه می‌شود همه چیز سیاه یا سفید نیست و خیلی از مسائل وجود دارد که رنگ‌شان انواع مختلفی از خاکستری است.
    هری در این داستان، سال سختی را در مدرسه می‌گذراند. دامبلدور، مشکلات خودش را دارد و چندان هری را تحویل نمی‌گیرد. وزارت سحر و جادو معلم جدیدی را به مدرسه فرستاده است که بسیار سخت‌گیر است و اجازه‌ی نفس کشیدن به محصلین هاگوارتز نمی‌دهد. توطئه‌ها و دسیسه‌های ولدمورت هم همچنان ادامه دارد و متاسفانه کمتر کسی پیدا می‌شود که حرف‌های هری را درباره‌ی بازگشت لرد سیاه و تهدید او جدی بگیرد.
    داستان با این جملات آغاز می‌شود:
    "آن روز گرم‌ترین روز تابستان تا آن زمان بود که با سکوت سنگین و خواب‌آورش در میان خانه‌های بزرگ و چهارگوش پریوت درایو به پایان خود نزدیک می‌شد. اتومبیل‌هایی که به‌طور معمول از تمیزی برق می‌زدند پوشیده از گرد و خاک در ورودی جلوی خانه‌ها یا کنار چمن باغچه‌هایی قرار داشتند که روزی مثل زمرد سبز و شاداب بودند اما در آن روز زرد و خشکیده به نظر می‌رسیدند چرا که به علت خشکسالی استفاده از شیلنگ آب ممنوع شده بود. ساکنین پریوت درایو، محروم از شست‌وشوی اتومبیل و چمن‌آرایی، به سایه‌ی خنک درون خانه‌هایشان پناه برده و پنجره‌هایشان را باز گذاشته بودند بلکه نسیمی که وجود نداشت وسوسه شود و به درون خانه بوزد ... تنها کسی که بیرون از خانه مانده بود پسری بود که زیر یکی از بوته‌های گل جلوی خانه‌ی شماره‌ی چهار پریوت درایو به پشت دراز کشیده بود.
    او پسر عینکی لاغراندامی بود با موی مشکی که قیافه‌ی نحیف و مریض احوالش به بچه‌هایی شباهت داشت که در مدت کوتاهی زیاد قد کشیده‌اند. شلوار جینش پاره و کثیف و تی‌شرتش گشاد و رنگ‌ورو رفته بود. پاشنه‌ی کفش‌های ورزشی‌اش از رویه جدا شده بود. هری پاتر از نظر همسایگان ظاهر آبرومندی نداشت ..."

    چاپ کتاب تمام شده!

    هری پاتر و شاهزاده دورگه (دو جلدی)
    نویسنده: جی.کی. رولینگ
    ترجمه: ویدا اسلامیه
    ناشر: کتابسرای تندیس
    سال نشر: 1399 (چاپ 26)
    قیمت: 148000 تومان 126000 تومان
    تعداد صفحات: 860 صفحه
    شابک: 964-8944-02-4
    امتیاز کتاب: (4.8 امتیاز با رای 5 نفر)
    در این ششمین قسمت از مجموعه داستان‌های هری پاتر، هری شانزده ساله است و یکسال تحصیلی دیگر را در مدرسه هاگوارتز سپری می‌کند. در این داستان، هری و دوستانش که دیگر به اوج نوجوانی رسیده‌اند، مثل اغلب نوجوانان در این سن و سال، شلوغ و بی‌نظم و شلخته هستند. معمولا از زیر درس و انجام تکالیف در می‌روند و گاهی هم بدشان نمی‌آید سر امتحان تقلب کنند!
    همزمان قدرت ولدمورت افزایش پیدا کرده و پخش این شایعه که هری پاتر یگانه کسی است که می‌تواند این لرد بدکار را شکست دهد باعث شده تا مسئولین مدرسه مواظبت بیشتری از او بکنند و اجازه ندهند که خیلی از جلوی چشم‌شان دور شود. حتی پروفسور دامبلدور تصمیم می‌گیرد خود شخصا و بصورت خصوصی درس‌هایی را به هری بیاموزد و …
    در داستان "شاهزاده دورگه" نیز همچون کتاب قبلی، "محفل ققنوس"، تاریکی و سنگینی فضای داستان قابل احساس است. انگار همه مقدمات دارد فراهم می‌شود تا هری در کتاب آخر با سرنوشت نهایی‌اش روبرو شود.
    داستان با این جملات آغاز می‌شود:
    "چیزی به نیمه‌شب نمانده بود و نخست‌وزیر، تنها در دفتر کارش نشسته بود و یادداشت بلندبالایی را می‌خواند که واژه‌هایش بدون انعکاس کوچک‌ترین نشانه‌ای از معنایشان به درون ذهنش سرازیر می‌شدند. منتظر تلفن رییس جمهور کشوری دوردست بود و نمی‌دانست این مرد بخت‌برگشته کی تلفن می‌زند؛ از سوی دیگر می‌کوشید خاطره‌ی ناگوار آن هفته‌ی طولانی، ملال‌آور و پردردسر را از سرش بیرون کند و در این گیرودار دیگر در ذهنش جایی باقی نمانده بود تا آن را به چیز دیگری اختصاص بدهد. هرچه بیش‌تر می‌کوشید بر روی حروف چاپی یادداشت متمرکز شود چهره‌ی شادمان یکی از مخالفین سیاسیش را به وضوح بیش‌تری در برابر چشمانش می‌دید. این شخصیت مخالف خاص، درست در همان روز در خبرها آمده بود تا نه تنها تمامی حوادث وحشتناک هفته‌ی گذشته را برشمارد (گویی نیازی به یادآوری آن‌ها بود) بلکه بدین منظور که توضیح بدهد علت وقوع تک‌تک آن‌ها کوتاهی دولت بوده است ..."

    چاپ کتاب تمام شده!

    هری پاتر و یادگاران مرگ- دوجلدی
    نویسنده: جی.کی. رولینگ
    ترجمه: ویدا اسلامیه
    ناشر: کتابسرای تندیس
    سال نشر: 1400 (چاپ 24)
    قیمت: 151000 تومان 128500 تومان
    تعداد صفحات: 862 صفحه
    شابک: 978-964-8944-38-9
    امتیاز کتاب: (5 امتیاز با رای 6 نفر)
    ماجراهای هری پاتر با این داستان، کتاب هفتم از مجموعه، پایان می‌یابد (حداقل فعلا!). ترجمه‌ی فارسی این کتاب در دو جلد منتشر شده.
    در ماه‌های قبل از انتشار "یادگاران مرگ"، همه‌ی طرفداران هری جوان از خود می‌پرسیدند که خانم رولینگ چه سرنوشتی را برای او و دوستانش در این آخرین کتاب رقم خواهد زد (حتی شایعه شده بود که شاید هری پاتر در پایان کتاب آخر بمیرد!) خب، حالا کتاب آخر هم منتشر شده و علاقمندان هری پاتر می‌توانند خود این داستان 800 صفحه‌ای را بخوانند و ببینند سرانجام کار به کجا می‌انجامد!
    داستان با این جملات آغاز می‌شود:
    "در خیابان تاریک و روشن از نور مهتاب، دو مرد در فاصله‌ی چند متری یکدیگر، ناگهان پدیدار شدند. لحظه‌ای کاملا بی‌حرکت مانده، با چوبدستی‌هایشان سینه‌ی هم را نشانه گرفتند. سپس همین که یکدیگر را شناختند، چوبدستی‌ها را زیر شنل‌هایشان پنهان کرده، فرز و چابک، در یک جهت به راه افتادند.
    مرد بلند قامت‌تر پرسید:
    - چه خبر؟
    سیوروس اسنیپ جواب داد:
    - بهترین خبرها.
    حاشیه‌ی سمت چپ خیابان را بوته‌های تمشک وحشی فراکرفته بود و در سمت راست آن پرچین بلند و آراسته‌ای امتداد داشت. پایین شنل‌های بلند دو مرد، هنگام قدم برداشتن، دور قوزک پایشان می‌پیچید.
    یکسلی، که با قرار گرفتن شاخه‌های گسترده‌ی درختان بالای سرشان در برابر نور مهتاب، چهره‌ی کند ذهنش لحظه‌ای پدیدار و لحظه‌ای ناپدید می‌شد گفت:
    - فکر کردم شاید دیر برسم. یه ذره مشکل‌تر از اولی بود که انتظارشو داشتم اما امیدوارم راضی باشه. انگار خیلی مطمئنی که استقبال خوبی ازت می‌شه؟
    اسنیپ با تکان سرش حرف او را تایی کرد ولی توضیحی نداد. به سمت راستشان پیچیدند و به راه ماشین‌رویی قدم گذاشتند که از خیابان دور می‌شد. پرچین بلند، به موازات آن‌ها پیچ می‌خورد و تا فاصله‌ای دور دست، فراسوی دروازه‌ی آهنی باشکوهی امتداد می‌یافت که راه دو مرد را سد کرده بود. هیچ‌یک از آن دو متوقف نشدند و بی‌سر و صدا دست چپشان را به نشانه‌ی احترام بالا بردند و یکراست از دروازه چنان عبور کردند که گویی آن فلز تیره، دود بود ..."

    چاپ کتاب تمام شده!

    مشاهده و انتخاب کتاب‌های فهرست در بخش مشترکین

    کتابهایی که در این صفحه معرفی شده‌اند عبارتند از: هری پاتر و سنگ جادو (جی. کی. رولینگ)، هری پاتر و حفره اسرارآمیز (جی. کی. رولینگ)، هری پاتر و زندانی آزکابان (جی.کی. رولینگ)، هری پاتر و جام آتش (جی. کی. رولینگ)، هری پاتر و محفل ققنوس (جی.کی. رولینگ)، هری پاتر و شاهزاده دورگه (جی.کی. رولینگ)، مجموعه کامل داستان‌های هری پاتر (7 کتاب) (جی.کی. رولینگ)، مجموعه داستان‌های هری پاتر (4 کتاب اول) (جی.کی. رولینگ)

    نظر بدهيد

    تصویر امنیتی
    تصویر امنیتی جدید

    حقوق كلیه مطالب منتشر شده در این پایگاه اطلاع‌رسانی متعلق به جیره‌كتاب است