شناسنامه کتاب

    پرواز (Fly Away)
    نویسنده: کریستین هانا
    ترجمه: آفاق زرگریان
    ناشر: کتابسرای تندیس
    سال نشر: 1396 (چاپ 1)
    قیمت: 36000 تومان
    تعداد صفحات: 560 صفحه
    شابک: 978-600-182-242-1
    تعداد کسانی که تاکنون کتاب را دریافت کرده‌اند: 3 نفر

    تالی به دوست صمیمی‌اش کیت قول می‌دهد تا پس از مرگ او از خانواده‌اش مراقبت کند. حالا کیت مرده و تالی که خودش کودکی آسانی را نگذرانده باید تلاش کند تا به جانی، شوهر کیت، در جمع و جور کردن خانواده‌ای که مادر خود را از دست داده کمک کند.

    در این میان مارای شانزده ساله، در غم از دست دادن مادرش فرو رفته و به نظر نمی‌رسد جانی یا هیچیک از دیگر اعضای خانواده بتوانند او را از گرداب این اندوه بی‌پایان خارج کنند. اما مرد جوانی از راه می‌رسد و مارا عاشق او می‌شود و برای اولین‌بار بعد از مرگ کیت لبخند بر لب‌اش می‌نشیند. اما این عشقی خطرناک و مرد جوان شخصیتی مرموز است. به نظر می‌رسد مارا با درآمدن از ورطه‌ی اندوه به دام خطرناک‌تری قدم گذاشته است ...

    داستان با این جملات آغاز می‌شود:

    "زن کمی احساس منگی می‌کرد. حال خوبی بود، مثل گرمای پتویی بود که تازه از خشک‌شویی آمده و دور خودت پیچیده‌ای. اما وقتی به خود آمد و فهمید کجاست، چندان خوشش نیامد.

    با اشک‌هایی که روی گونه‌هایش خشک و ماسیده بود، توی اتاقک دستشویی توالت زنانه روی کاسه توالت نشسته و سرش به جلو خم شده بود. از کی آن جا بود؟ آرام بلند شد و روی پاهایش ایستاد، از توالت بیرون آمد و راهش را از میان سالن شلوغ و پر جمعیت سینما به بیرون باز کرد. به نگاه‌های سنگین و قضاوت‌کننده‌ی آدم‌های شیک و زیبایی که زیر نور چلچراغ درخشان قرن نوزدهمی داشتند شامپاین می‌نوشیدند، توجهی نکرد؛ آن نگاه‌ها را نادیده گرفت و به راهش ادامه داد. حتما فیلم تمام شده بود ..."

    چاپ کتاب تمام شده!

     

     

    حقوق كلیه مطالب منتشر شده در این پایگاه اطلاع‌رسانی متعلق به جیره‌كتاب است